1. Penghantaran terus ke alamat anda.
  2. Buku atau produk yang rosak diganti baru secara percuma.
  3. Tiada caj penghantaran dikenakan untuk penghantaran order gantian.
  4. Data peribadi pelanggan dilindungi & tidak dijual kepada pihak luar.
  5. Servis yang cekap & mesra.

 

ADA MASALAH ORDER?

- BUKU ROSAK?

- SALAH ORDER?

- KUANTITI TIDAK CUKUP?

- LAIN-LAIN MASALAH?


  1. Emelkan kepada kami Di ameenbooks@alameenserve.com dengan tajuk:
    MASALAH ORDER XXXXX
    (Gantikan XXXX dengan nombor order anda)
    2. Nyatakan masalah yang dihadapi.
    3. Lampirkan gambar order yang diterima:
  2. Gambar masalah atau kerosakan
       ii. Gambar person incharge yang tertera di kertas ucapan terima kasih / invoice (Contoh: Ishak / Jamari)
  3. Kami akan hubungi anda untuk tindakan seterusnya.

 

Buku rosak

  1. Simpan parsel kurier
  2. Snap gambar bahagian yang rosak dan gambar invoice whatsapp / Email kpd kami
  3. Hubungi 018-2873697 / 03-61868440
  4. pihak kurier akan hubungi tuan/puan untuk ambil barang yang rosak.
  5. Proses dalam 3 hari, pihak kurier datang kepada anda.
  6. Kos penghantaran buku yang baru, ditanggung oleh Al-Ameen Serve.

 

Cara pembayaran

  • Maybank2u
  • BIMB

Cara penghantaran

  • Pos laju
  • Skynet
  • Amber freight (sabah & serawak)